iPhonen kameran rullalta

Tänne blogin puolelle päätyy usein vain järkkärillä otettuja kuvia. Tässäpä kuitenkin vähän mun kännykän kuva-albumiin muutamien viime kuukausien aikana kertyneitä otoksia, joista tosin osan mua Instagramissa seuraavat ovat saattaneetkin jo nähdä. Olipa hyvä, kun sain nyt vihdoin siirrettyä osan kuvista kännykän muistilta tietokoneelle. Mulla on ollut puhelimen muisti niin täynnä, että useampaan kertaan viikossa kun yritän ottaa kuvaa, kamera ei anna tehdä sitä ennen kuin poistan jotain kuvia tai sovelluksia.. :D

 
Cheers! Parhaat ystävät ympärillä, mikäs sen parempaa. // Keväämmällä Kaivopuiston rannassa. Tuolloin oli vielä niin viileät säät, ettei meinannut noissa vaatteissa tarjeta.. // :) //Tyttöjen kanssa kesän ainut visiitti Hernesaaren rantaan. Noista palmuista tuli vähän sellanen fiilis, kuin jossain ulkomailla olisi.


Huikeet tarjoilut kuten Melissan jäljiltä yleensäkin! // Henrin iskän viiskymppisjuhlilla // Sisko-rakas <3 // Tampereella alkukesästä. Oon jotenkin onnistunut kesän aikana taittamaan noista silmälaseista toisen sangan niin, että ne on vähän vinot päässä. Pitäisi käydä korjauttamassa!


Maailman ihanin Reino <3 // Näitä Niken Roshe Run -kenkiä oon kuolannu viime keväästä asti, ja vihdoin vajaa kuukaus sitten tilasin tän parin itelleni. Noi on vaan niin kivat! // Hauskaa tyttöjen iltaa viettelemässä pari viikkoa sitten. // Selfie Fian kanssa, toi dogi on vaan niin kuvauksellinen :D

Tänään mennään mun vanhempien luokse syömään ja yökyläilemään. Huomenna ei onneksi ole mitään erityistä menoa sovittuna, melkein koko päivän kestävä lakkoilu ois saattanut vaikeuttaa kulkemisia pikkusen.. Nyt alan kuitenkin laittaa kamoja kasaan ja tehdä lähtöä. Mukavaa torstai-iltaa kaikille!!

Ei kommentteja

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥

Instagram: millamarinak
Snapchat: millamarinak
Youtube: Milla Kantonen