Seven random facts about me

  • Rakastan nukkumista. Voisin nukkua vaikka ohi koko elämäni. No ei sentään, mutta helposti tulee nukuttua jopa kellon ympäri, jos on ihan vapaata eikä mitään sovittuja menoja. Päikkärit on myös aikataulujen salliessa ihania. 
  • Oon harrastanut yleisurheilua, pianonsoittoa, kuoroa, lentopalloa, tanssia, luistelua.. Moni ei sitä ehkä uskoisi, mutta yleisurheilussa mun vahvimpia lajeja oli pituus- ja korkeushypyn lisäksi kuulantyöntö. Voitin kisoista suunnilleen aina kultaa siinä lajissa, ja vanhempani kutsuivat mua kuulamörssäriksi... Omistan myös oman kuulan, jolla joskus harjoittelin takapihalla. :D
  • Mulla on pieni ärrävika, jota ei kylläkään aina puhuessa muut huomaa. Vaikeuksia se tuottaa enimmäkseen vain ruotsia puhuttaessa, kun sanoissa saattaa olla monta ärrää peräkkäinkin. Kävin nuorempana puheterapeutilla, ja opin silloin kyllä, miten R tulisi ääntää, mutta jotenkin en vain koskaan omaksunut sitä puheeseen. Sanon sen edelleen kurkusta. Kieltämättä joidenkin suomenkielen sanojenkin kanssa, kuten terroristi, on vähän hankaluuksia. :D
  • Oon aikamoinen kielipoliisi. Mua häiritsee lukea kieliopillisesti huonosti kirjoitettua tekstiä. Varsinkin yhdyssanavirheet pistää pahasti silmään! Tiedän, että itsellenikin sattuu välillä kielioppivirheitä, mutta pääasiassa oon aika tarkka näiden kanssa. Monesti ryhmätöissä raporttia tehdessä mä oon ollut se, joka oikolukee ja korjaa muiden virheet.
  • Mulla on (tai varsinkin aikaisemmin oli) kaksi aivan eri tyyliä, joita vaihtelin fiiliksen mukaan pukeutumisessa. Toinen on naisellinen, siisti ja huoliteltu look, toiseen taas kuului pääkalloja ja niittejä yms. "rokahtavampia" asusteita. Nykyään oon kuitenkin kallistunut enemmän sen tyttömäisyyden puolelle. Kyllä vaatekaapistani edelleenkin löytyy parit topit ja t-paidat, joissa möllöttää iso pääkallo keskellä.

  • Tykkään laittautua kivasti kouluun, töihin ja kaupungille. Mun ongelma vain on se, että en varmasti aikaisina aamuina nouse sängystä yhtään aikaisemmin kuin on aivan pakko. Tästä syystä monesti meikit hoidetaan loppuun vasta bussissa istuessa.. Musta on tullut aika mestari tekemään silmänrajaukset ja kulmakarvat liikkuvassa kulkuvälineessä!
  • Mulla on välillä ihan omat jutut. Saatan höpöttää ja nauraa hulluna omille jutuilleni tai alkaa laulaa ja tanssia sekopäisesti tuosta vain. Mun perhe on monesti nauranut, että enhän mä muita edes tarvitse, kun oon itse itseni viihdyttäjä.

Sellaista! Ehkä opitte tän myötä musta jotain uutta. ;) Löytyykö sieltä ruudun takaa muita joilla on samoja luonteenpiirteitä, tai kenties jotain vielä erikoisempia? Kommentoikaa ihmeessä, olisi hauska päästä kuulemaan muidenkin tavoista ja tottumuksista!

PS. Jos joku ihmettelee tota järkyttävää mustelmaa mun käsivarressa, se oli näiden kuvien aikaan jo viikon vanha, muttei näköjään kovin haalistunut.. Se tuli, kun putosin sängystä ikkunan karmia päin. :D

10 kommenttia

  1. oli tosi kiva lukea tämmöstä postausta, vaikka suuren osan näistä jutuista tiesinkin jo ;) toi kuulamörssäri tuli kyllä ihan yllätyksenä :D ihana! pus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mun urheilijatausta ei oo näköjään tullu puheeks :D Pus <3 Kiitos näistä kuvista sulle! :)

      Poista
  2. Kiva postaus! Olen ihan samanlainen nukkumisen ja kirjoittamisen suhteen. Päiväunet on parasta ja yhdyssanavirheet superärsyttäviä! :D Kaikki pilkut on oltava kohdallaan ja liian pitkät lauseet ovat myös monen ongelma. Hassuja yhteneväisyyksiä siis :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Anne ja kiitos kommentista! :) Kiva kuulla, että sielunsiskoja löytyy! Ei varmaan oo ihan terveellistäkään aina nukkua sellasia määriä mitä mä välillä nukun :D Ja kielioppi tosiaan on tärkeetä hallita niin arjessa kun vaikka oman blogin puolellakin, se tekee lukemisesta jo niin paljon miellyttävämpää :)

      Poista
  3. Ihanasti olet löytänyt omat juttusi tähän :) ! Isin liikkuvassa kulkuvälineessä sinusta muistuttaa aina se ripsiväritahra apumiehen ikkunan yläpuolella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos :) hahhaa ainii se, se oli kyl paha vahinko :D

      Poista
  4. Haha ihana postaus kuulamörssäri 😄😘 muistan niin elävästi sen ku pukeuduit aina välillä ihan erityylisiin vaatteisiin ku toisina 😄 -Mellu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Hahaha mäkää en voi olla unohtamatta mun niittibootseja ja pääkallopaitoja :DD

      Poista
  5. Tällaisia faktapostauksia on aina kiva lueskella :) Itsellänikin unentarve lisääntyy varsinkin näin syksyisin, ja voisin nukkua vaikka kuinka paljon :D Lisäksi olen myös samanlainen noiden "omien juttujen" suhteen, että naureskelen usein yksinäni ja saatan höpötellä kaikenlaisia ihme tarinoita poikaystävälleni, joka vaan pyörittelee päätään :'D
    Löysin blogisi sattumalta kun olit linkannut itsesi Sofia Laurentin linkkaa blogisi -postaukseen, ja jäänkin tänne seurailemaan :) Olet muuten hirmu nätti! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että tykkäsit! Toi on niin totta, että pimeempinä vuodenaikoina tarvii vaan niin paljon enemmän unta kuin vaikka kesällä. Ja mitä tohon itsekseen sekoiluun tulee, se on kyllä parasta kun pystyy viihdyttämään itse itseään :'D Kiitos kovasti kehuista, säkin oot oikein kaunis <3 Huippua että jäät seurailemaan mun juttuja jatkossakin!

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥

Instagram: millamarinak
Snapchat: millamarinak
Youtube: Milla Kantonen