Is this real life?

Moi ja hauskaa vappua sinne Suomeen! Mä oon niin täpinöissäni täällä etten edes tiedä mistä alottaisin tän postauksen...

Tulomatkan ja kaiken muunkin suhteen kaikki on mennyt paremmin kuin oisin ikinä osannut odottaa. Lennot olivat ajallaan ja rauhallisia, viisumien kanssa ei ollut häikkää, kuski odotti mua nimikyltin kanssa vastassa lentokentällä ja laukkukin selviytyi kerralla perille. 

Automatka Colombon lentokentältä Hikkaduwaan kesti about 2,5 tuntia. Sää oli tietenkin kuumempi ja kosteampi kuin osasin ajatellakaan, mutta onneksi autossa oli hyvä ilmastointi (katsotaan vaan niin huomenna on kurkku kipeänä.. :D). Täällä on ihan järkyttävän upea luonto. Tänään ehdin vain kävelemään lähiympäristössä ja tutustumaan hotellin alueeseen. Huomenna ois vielä vapaapäivä ennen kuin duunit alkaa maanantaina.


Entäs sitten tää mun huone?! Ihan mieletön! Täällä on varmaan 7 metriä korkea katto ja oma jacuzzi sekä suihkusta näköalat omaan, aidattuun puutarhaan. Mun harjoittelujakso on palkaton mutta mulle tarjotaan majoitus, jonka pelkäsin olevan joku puumaja hotellin pihan nurkassa... Miten väärässä olinkaan :D Majoituksen lisäksi saan kaikki päivän ruoat "palkaksi". Tänään sitten istuin yksin illallisella ja melkein meinasi alkaa itkettää, kun stressi purkautui ja kaikki panikointi on ollutkin ihan turhaa. Kaikki tuntuu silti tosi epätodelliselta enkä ehkä oikein vielä käsitä, kuinka kauan mä täällä oon. Tuli kuitenkin tän ekan päivän perusteella sellainen olo, että musta halutaan pitää täällä hyvää huolta.


Mä laitan nyt koneen pois ja käyn nukkumaan, täällä nimittäin kello lähentelee jo puoltayötä. Ihanaa, kun yhteydet toimii ja tänään vanhempien kanssa Skypettäessä todettiinkin, että ei tunnu siltä, että oon täällä maailman toisella puolella. Eli kuulette musta taas pian! 

Ps. Jos haluatte nähdä reaaliaikaisempaa kuvamateriaalia täältä, mua voi seurata Snapchatissa ja Instagramissa nimimerkillä millamarinak!

28 kommenttia

  1. Ihana kuulla, että kaikki on sujunut siellä hyvin! Voin vaan kuvitella paljonko sua on jännittänyt lähteä sinne, itse olisin varmaan paniikista sekaisin kaksi viikkoa ja pyörtynyt pariin otteeseen, oon vähän sellainen arkajalka :D Ja hei, tuo sun huone näyttää superkivalta! On varmasti paljon helpompi olla kun saa asustella mukavasti eikä jossain puumajassa sekä onneksi yhteydet pelaa, silloin se välimatka ei varmasti tunnu yhtä pahalta tai niinkuin sanoit- ei tunnu, että on toisella puolella maailmaa :)) Ps. Todella upeita kuvia, nauti Milla matkasta<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana arkajalka, haha :D Kyllä voin sanoo et muakin jännitti ihan hulluna, lähtöpäivänä oli pari tuntia sellasta odottelua ennen kentälle lähtöä ja en pystyny oikeesti olemaan paikallani, siirtyilin levottomana vaan paikasta toiseen.. :D Täällä huoneessa kyllä viihtyy tosi hyvin! Ihana kommentti sulta jälleen kerran, kiitos kovasti, yritän nauttia ja ottaa kaiken irti ajasta täällä ♥

      Poista
  2. Siis ihanaa kuulla kuinka kaikki on mennyt niinkuin piti! Kuvatkin ovat aivan mielettömiä! Tosi mahtavaa😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti ihana, tosi kiva huomata että iloitset mun puolesta! =) ♥

      Poista
  3. Ihan mahtavia kuvia! :) ja kiva että kaikki sujui paremmin kun hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Kira! :) Vähän ihmekin, että kaikki meni niin parhain päin, kun niin kovasti jotain vastoinkäymisiä pelkäsin :D

      Poista
  4. Onpas upeata kuvamateriaalia sulla täällä! Ahh haluan lomalle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Hih toivottavasti pääset pian :) Mulla tää ei oo tosin ihan lomalta tuntunu kun oon nyt tehnyt niin pitkää työpäivää, mutta eiköhän sitten asiaan tuu muutos kun perheen kanssa pääsee täällä kiertelemään :))

      Poista
  5. Mä en voi kuin ihailla sun rohkeutta lähtee tuonne! Kiva myös kuulla, että kaikki on mennyt hyvin ja oot vähän päässyt kotiutumaankin :) Nää kuvat on muuten jotain niin ihanaa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti Viivi, ihana olet ♥ Kotiutuminen on kyllä alkanut mutta pitkä matka vielä siihen että osaisin olla täällä jotenkin ihan rennosti ja "kuin kotonani" :D Kiiitos, nää kaikki kuvat räpsin sillon parin ekan päivän aikana innoissani :D

      Poista
  6. Itsekin olen lähdössä syksyllä espanjaan työssäoppimaan, niin jäänpä seurailemaan ihan mielenkiinnolla :) blogisi vaikuttaa muutenkin todella hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa ja tosi kiva kuulla että löysit tiesi tänne ja kiinnostuit :) onks sulla pitkä työssäoppimisjakso Espanjassa? Voi Espanja on niin ihana, se oli munkin toinen vaihtoehto tälle työharjottelujaksolle mutta päätin kuitenkin repästä ja lähteä ihan uuteen paikkaan :) Kiitos paljon, täytyy heti käydä tsekkaamassa sunkin blogi! :)

      Poista
  7. Vau miltä siellä näyttää ja kiva kuulla, että kaikki on mennyt hyvin! :) Tsemppiä Milla paljon sinne maailman toiselle puolelle <3 Sun kesästä tulee varmasti ihan huikea ja mitä kokemuksia rikkaampana tuutkaan takaisin! Nauti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä on kyllä tosi nättiä ja trooppista :D Auringonlaskut on niin kauniita, on ollut vaan aika pilvisiä iltoja niin vielä ootan sellasta kirkkaan taivaan auringonlaskua :D Kiitos hirveesti tsemppisanoista, ne ylentää mieltä tosi paljon ♥ välillä käy mielessä että voinko ja haluanko oikeesti olla täällä niin kauan, mutta ehkä tää on vaan tällanen alkushokki :)

      Poista
  8. Ihana lukea, että kaikki on mennyt hyvin!:) Upeita kuvia oot ottanut, niin kaunista siellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Niina ♥ Kiitos! Suomen harmaan kevään jälkeen tää vehreys ja palmupuut on kyllä ilo silmälle :D

      Poista
  9. Ihan mielettömän näköistä ja kuulosta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tunnelma välittyi sinnekin, kiitos kommentista! :)

      Poista
  10. Aivan ihania kuvia!! Oon niiiin ilonen että sulla menee kivasti siellä. Muakin nimittäin jännitti ihan hulluna sun puolesta. Toi huone (ja muutenkin kaikki) näyttää täydelliseltä. Kerrohan heti miten ensimmäinen työpäivä meni! Pus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun sua kiinnostaa noi napljon, on ollu niin kiva olla paljon yhteyksissä kun täällä kuitenkin oon aika yksin ♥ Hihi hyvä että mul oli sympatiajännittäjiä tänne tullessa :D xx

      Poista
  11. Voi että, mahtavaa kuulla et kaikki on hyvin<3 Sielä näyttää kyllä niin ihanalle :') Nauti auringosta munki puolesta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tääl on kyllä niin kuuma et suorassa auringossa on melkein vaikee olla! :D Oon mä vähän väriä ehkä jo saanu pintaan ;) Kohta säkin pääset sinne Espanjan auringon alle nauttimaan ♥

      Poista
  12. Oih minkä näköistä, varsinkin tuo viimeinen kuva on ihan mieletön ♥ Ja toi sun huonekkin on ihan sairaan hieno :-D NAUTI nyt oikeesti niin paljon ku voit ku oot siellä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Ihana kommentti ♥ Toi viimesen kuvan auringonlasku tais vielä olla ekana vai tokana iltana, ihan silmät pyöreenä ihastelin :) Yritetään nauttia kyllä eikä antaa liikaa tilaa koti-ikävä ajatuksille ettei ne pääse ihan valloilleen ♥

      Poista
  13. Tosi ihanaa että kaikki on mennyt hyvin! :) Usein sitä vaan jännittää ihan turhaan etukäteen, mikä toisaalta on ihan normaalia ja ymmärrettävää! Aivan upean näköistä siellä, ja tuo siun huone!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä niin ilosesti yllättyny tästä huoneesta, en osannu kuvitella mitään tällasta.. Ajattelin jotain pientä koppia minkä mahdollisesti jaan jonkun kanssa, mutta oon kyl tosi onnellinen et mulla on tällanen oman rauhan paratiisi täällä :D Kiitos ihana Tuuli ♥ Kaikkea sitä kyllä tulee aina etukäteen pyöriteltyä pään sisällä..

      Poista
  14. Aivan upea paikka, yksi kateellinen täällä moi! :D Ihanaa, että oot päässyt perillä turvallisesti ja sua pidetään siellä hyvänä ♥

    VastaaPoista
  15. No moi moi, kateellinen ;D ♥ Tää on kyllä hieno paikka, harmi vaan etten vielä oo päässyt tutustumaan lähikyliin tai muuallekaan kun oon ollut päivän valoisat ajat suunnilleen kokonaan töissä! Hyvin pääsin tosiaan perille ja on kyllä ollu ihana huomata miten ystävällisesti täällä on otettu mut vastaan :) Oon tässä hotellissa ensimmäinen eurooppalainen työntekijä ikinä nii oon ehkä vähän sellanen pieni ihme täällä :DD

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥

Instagram: millamarinak
Snapchat: millamarinak
Youtube: Milla Kantonen