Valentine's Day


Ihanaa ystävänpäivää kaikille!

  "A friend is someone who knows all about you and still loves you." – Elbert Hubbard 
 
  "There is nothing better than a friend, unless it is a friend with chocolate." ― Linda Grayson
 
Kuva: We heart it 




En ookaan tällä viikolla pahemmin ehtinyt kirjottelemaan. Eilen oli pitkä päivä, ensin koulussa ja siitä suoraan töihin, ja olin ihan poikki 15 tunnin seisomisesta kun vihdoin illalla pääsin kotiin! Alkuviikko mulla oli rennompi, ehdin mm. vierailemaan Päivin luona, missä pääsin saunomaan ja tehtiin mulle rentouttava jalkakylpykin. Ihanaa :) Myös Roopen hiukset saatiin samalla reissulla uuteen uskoon. ;D Olympialaisia on kanssa tullut katottua. Parhaillaankin vilkuilen Suomi-Norja lätkämatsia toisella silmällä!

Kuorinta ja rasva
Keskiviikkona treffasin ihanan ystäväni Katan keskustassa. Mun bussikortti "kuoli vanhuuteen", ja siitä tuli vähän häslinkiä kun jouduin kyselemään Ärrältä että mitäs nyt tekisin. Käytiin sitten HSL:n palvelupisteestä hakemassa mulle uusi bussikortti. Onneksi en menettänyt mun lataamaa kuukauden seutuaikaa eikä uusi korttikaan maksanut mitään. :) Siitä sitten suunnattiin nälkäisinä Vapianoon lounaalle. Himoitsin Katan pizzaa koko ruokailun ajan, vaikka oli mun pelkistetty salaattikin ihan jees. :D

Ihana
Oltiin päätetty mennä päiväleffaan, ja mentiin syömisen jälkeen Kinopalatsiin kattomaan Last Vegas. Sali oli melko tyhjillään, meijän lisäksi oli vaan muutia ihmisiä. Leffa oli kivan kevyttä ja hauskaa katottavaa. :) Käytiin vielä vähän kaupoilla kiertelemässä leffan loputtua. Tosi kiva päivä kaiken kaikkiaan!  

Nyt jatketaan Roopen kanssa ystävänpäivän viettoa täällä kotosalla. Suunnitelmissa on tehdä ruokaa ja kattoa joku kiva leffa ♥  Hyvää alkavaa viikonloppua!

3 kommenttia

  1. "Everyone has a gift for something, even if it is the gift of being a good friend"
    -Marian Anderson
    <3

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! Ihanaa ystävänpäivää murukka <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) hyväää ystävänpäivää vähän myöhässä vielä <3

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥

Instagram: millamarinak
Snapchat: millamarinak
Youtube: Milla Kantonen